Herinneringen aan Koos de Graaf

Alle op- en aanmerkingen en voorstellen en natuurlijk ook kletspraat.

Moderator: intruder

Plaats reactie
Rob
Site Admin
Contacteer:

Herinneringen aan Koos de Graaf

Bericht door Rob »

Ik kreeg enkele weken bericht van een dorpsgenoot dat hij de blauw/witte KS50 Sport van Koos de Graaf in zijn schuur had staan.
Sommigen hier kennen Koos nog wel; Koos had enkel nog de beschikking over zijn rechterhand en links niet meer. Aan de rechterkant zat een dubbele bediening. Straks ga ik foto's maken van zijn brommer en zijn stuurbediening, voordat er een normaal stuur op komt.
Zijn dochter en vrouw vonden het nu, na 10 jaar, tijd worden om zijn Zündapp op MP te verkopen en dat gaat gebeuren.
Het lijkt mij leuk, ook voor zijn vrouw en dochter, om een kort verhaal te maken voor het ZVC Magazine over Koos en zijn KS en zijn tijd bij Oldtimerclub Nostalgie.
Nu wil ik hier vragen of jullie nog leuke anekdotes weten over Koos én nog goede foto's hebben waar Koos en zijn Dapp op staan. Foto's graag sturen naar info@zundappveteranenclub.nl. Zelf heb ik wel foto's, maar in matige resolutie, dus stuur maar wat je hebt, is prima. Ook verhalen over Koos kun je hier posten, leuk voor iedereen om te lezen en dan komen andere verhalen vanzelf wel. Alweer bedankt!
Niet leden hier krijgen van mij natuurlijk een ZVC Magazine.
Koos de Graaf.jpg
Koos de Graaf.jpg (80.14 KiB) 154 keer bekeken
Koos weer.jpg
Koos weer.jpg (712.81 KiB) 154 keer bekeken
band Koos.jpg
band Koos.jpg (95.71 KiB) 154 keer bekeken
Wilbert
Site Admin
Contacteer:

Re: Herinneringen aan Koos de Graaf

Bericht door Wilbert »

Doe Robert de groeten als je foto's gaat maken.
Herinner mij hem als de baard met een man eraan vast en de vossenstaart aan de bagagedrager.
Heb hem maar een paar keer gezien bij een rit.
Eerlijk duurt te lang........................
intruder
Contacteer:

Re: Herinneringen aan Koos de Graaf

Bericht door intruder »

Ik ben een paar keer bij hem thuis geweest (toen was hij al ziek) hij had een dubbele garage met houtbewerkingsmachines hij was een interieurbouwer (winkels) meubelen hobby ,modelbouwer boten. en had nog een paar brommers..
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
Plaats reactie